SPAREKASSEN THY

KAMPAGNE


Tillid og troværdighed er afgørende, når man samarbejder med en sparekasse. Det stiller høje krav til os som leverandør.

Thy betyder… storytelling

I takt med, at Sparekassen Thy har bredt sig ud i Nord- og Midtjylland,opstod behovet for at sætte fokus på betydningen af deres stærke rødder i Thy.. Dette blev omdrejningspunktet for brandkampagnen "Thy betyder…", lanceret i foråret 2024.

Den nye identitet og strategi, udviklet af Happy & Co., satte fokus på Sparekassen Thys kerneværdier. Med dette fundament udviklede vi hos Houe Film et nyt kampagnekoncept og producerede en række videoer, der formidlede budskabet klart og engagerende. Kampagnen opbyggede en rød tråd, der kunne tilpasses både privat- og erhvervscases.

Vi er stolte af at have bidraget til at visualisere Sparekassens eksistensgrundlag og vise, hvad Thy betyder.

Forrige
Forrige

EUC Nordvest

Næste
Næste

Made In Produktionsdanmark